יום שבת, 31 במרץ 2012

קראתי כתבה מאוד מעניינת בכלכליסט שמתייחסת לנושא איך זה שדווקא בכירי עמק הסיליקון ,שולחים את הילדים שלהם לבית ספר טכנופובי,בלי מחשבים ועזרי לימוד טכנולוגיים ומה זה אומר על השיטה שבה אנחנו מחנכים את הילדים שלנו?
למדנו על מחקרו של ג'ון האטי שמראה כי אין הוכחה לשיפור הישגים בעקבות הוראה מתוקשבת ובעצם המורים הם המפתח לעבר הוראה מצוינת.
כל זה מעורר בי מחשבות איזה שינוי אכן צריך לעשות כדי ללמד אחרת.
כל שנה שעוברת ברור לי שאני חייבת לשנות את דרכי ההוראה שלי על מנת לדרבן את התלמידים ללמידה ברור לי שהוראה מתוקשבת היא כנראה רק אחד הכלים.

אני לא חסידת השיטה האנטרופוסופית אבל אני מרגישה שהשינוי לא צריך להיות רק בתקשוב מערכת החינוך . השינוי צריך להיות עמוק יותר ולהתייחס לעוד פרמטרים כמו מה מלמדים ומה חשוב באמת. אני מרגישה שהלימודים שלי בעצם מתייחסים לאיך ללמד אחרת וזה כנראה לא יביא לבד את השינוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה